(functie () {
var s = document.createElement (Script), s1 = document.getElementsByTagName (Script) [0];
s.type = ‘ text / javascript;
s.async = true;
s.src = “http://widgets.digg.com/buttons.js;
s1.parentNode.insertBefore (s , s1);
}) (); p>

p>

div>

Als u meer een dag door te brengen dan een paar minuten op het internet, hebt u waarschijnlijk al gehoord het verhaal van Giorgio G :. Verstoord met AT & T over zijn iPhone in aanmerking te komen data, hij e-mails van de CEO bedrijf. Een paar dagen later, e-mails hij opnieuw voor een ander (zij het verwante) materie. Binnen een paar dagen, AT & T reageert … met een bedreiging voor hem een ​​formeel staakt & desist brief sturen, tenzij hij stopt met e-mailen van de CEO. P>

‘Twas de voicemail gehoord rond de blogosfeer. Binnen een paar uur was zowat elke gadget-georiënteerde blog en nieuws netwerk is genoemd, geen van hen al te graag. Ongetwijfeld op zoek naar een beetje gezicht te redden in de situatie, heeft AT & T in het openbaar zijn excuses aangeboden aan Giorgio p>

AT & T’s officiële verklaring over de kwestie. Strong> p>

we zijn excuses aan onze klant. We werken samen met hem vandaag op zijn vragen en problemen aan te pakken. Dit is niet de manier waarop we willen klanten te behandelen. Van Facebook tot aanzienlijke klantenservice kanalen, AT & T streeft ernaar om onze klanten te voorzien van gemakkelijke manieren om hun vragen behandeld. P> blockquote>

Wat zegt u, oh eerlijke lezer? Een goede zet gezien het feit dat de actie was dat van een enkele werknemer, of te weinig te laat p>

Update:? Strong> Giorgio heeft bevestigd dat een Senior VP bij AT & T heeft net gebeld, nam full verantwoordelijkheid voor de fout, en oprecht verontschuldigde” Na (zonder succes) te streven naar een aantal details over de iPhone 4 squeeze-out van de beller Giorgio ingestemd met de verontschuldiging -.. maar hij is nog steeds dalen AT & T voor Sprint en de EVO 4G (Hey Sprint dit is waar je Giorgio stuur dan een gratis toestel.) p> div>“