Gadgetsentrends.nl

Bloodhound , een bedrijf dat zich richt eerder op het leveren van software tools voor de conferentie ruimte, dat vandaag is vrijgegeven Android en iOS applicaties concentreren op mobiele lead capture. p>

In het kort, ​​Bloodhound span> bouwde een set van tools voor het event planners en deelnemers. Een deel van die suite was de mogelijkheid om de informatie van iemand die je net ontmoet snel neer te halen, en vervolgens de follow-up met hen snel. Genereren van leads, met andere woorden. Als je, zoals ik, gebrek aan ervaring in de verkoop, het is moeilijker om volledig Grok het belang van deze, maar het lijkt een materiële nood zijn. P>

Het probleem is, Bloodhound’s leiden capture tool werd opgesloten in een gebeurtenissen -focused toepassing. Het bedrijf heeft gebroken uit die doos, weggegooid het vak zelf, en is het programma als een standalone vrijgegeven. Je zou dit een draaipunt, of zelfs een double down noemen. Het bedrijf pre-kondigde deze komende koerswijziging in een blog post , enkele weken geleden. p>

Bloodhound heeft verhoogd ​​$ 4.770.000 a> to-date. p>

Nu een Bloodhound Lead management, de applicatie stelt gebruikers in staat om foto’s van visitekaartjes te nemen en vervolgens beheren van hun follow-ups met behulp van een mix van geautomatiseerde tools en dergelijke. Sales, naar het schijnt, leunt dichter bij het spammish einde van de stick, maar ik ben niet zeker of het ooit anders is geweest. P>

Uit in de nieuw afgeslankte Bloodhound app is de mogelijkheid om documenten en andere te sturen media van je telefoon, een lead geschiedenis” binnenkant van de toepassing en verbeterde tagging. p>

U kunt de Android-versie hier of iOS editie hier p>

ik sprak met het bedrijf over de nieuwe apps en waarom ze uit de buurt van het evenement de ruimte had gericht. – hoewel ze je zou vertellen hun nieuwe app is nog iets dat past in een evenement omgeving. in essentie CRM is niet zo populair als je zou denken buiten de technologie-savvy de ruimte. die bedrijven hebben behoefte aan een instrument om zowel aanslibben en beheren van de contactgegevens en relaties van de mensen die ze ontmoeten in een manier die eindeloze handleiding vermijdt en proberen. Dat pijn punt is Bloodhound’s business model gambiet. P>

In zijn vroege dagen Bloodhound had een business model. Nu met zijn eenvoudiger product zal het bedrijf teams in rekening brengen voor het gebruik ervan op een maandelijkse basis. Individueel gebruik met een basis feature set vrij zal zijn. P>

Simpel. P>

BEELD van Flickr-gebruiker John Leslie ONDER CC 2,0 LICENTIE (IMAGE is bebouwd) small> p>

Disclosure: ik heb eens gemodereerd een paneel dat Bloodhound gehost. Het bedrijf begaafde alle panelleden hoodies. Normaal gesproken geef ik zulke dingen aan vrienden, maar in dit geval passen zo verdraaid goed dat het is uitgegroeid tot mijn training hoodie. Em> p> div>“