Gadgetsentrends.nl

Twitter span> announced een nieuwe functie vandaag dat zou moeten het gemakkelijker maken voor uitgevers om een ​​tijdlijn van relevante tweets insluiten maken – het bedrijf beschrijft het als een manier voor uitgevers en schrijvers ontwikkelaars en elke Twitter gebruiker een rijke interactieve stuk Twitter laten vallen in hun websites. “ p>

U heeft waarschijnlijk gezien Twitter widgets voor het inbedden van een stroom van tweets van een specifieke rekening op andere websites. klinkt het echter net als de nieuwe integreerbare tijdlijn is zowel meer aanpasbaar en meer interactief. met andere woorden: je bent niet alleen te kijken naar tweets dan springen naar Twitter zelf als je wilt reageren. In plaats daarvan kunt u een gebruiker volgen antwoorden retweet favoriete een tweet of zelfs rechtstreeks foto’s bekijken van de tijdlijn – het klinkt als het doel is om een ​​groot stuk van Twitter’s functio brengen naliteit in deze tijdlijnen. p>

Een Twitter woordvoerder zegt dat in aanvulling op de nieuwe functionaliteit “embedded tijdlijnen zijn gebouwd op een nieuwe infrastructuur die zich inzet om tweets op het web, dus het is nog gemakkelijker voor iedereen om tijdlijnen insluiten op hun site met slechts een regel code. “ p>

Dit moet een mooie aantrekkelijke optie voor uitgevers, omdat het hen in staat stelt om de aandacht te vestigen op hun sociale netwerk aanwezigheid en verse inhoud aan de site brengen zonder noodzakelijkerwijs elders rijden lezers . Twitter zegt dat het al gebruikt door ESPN London Fashion Week en de auteur Margaret Atwood (wie heeft geworden verrassend tech-savvy ). p>

p>

Twitter zegt dat de nieuwe integreerbare tijdlijnen kunnen bieden “geen account tweets favorieten een lijst zoekopdracht of #hashtag” – het duurt slechts een minuut of twee om een ​​tijdlijn echt aan te maken dan moet je insluiten door het toevoegen van een enkele regel code aan hun website. U kunt meer lezen op de belangrijkste Twitter blog of de ontwikkelaar blog . p> div>“